Tak som tu LEDku bez odporu naozaj zapojil

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pátek Září 25 21:00:02 CEST 2015

On Fri, Sep 25, 2015 at 07:15:20PM +0200, Petr Labaj wrote:
> Dříve se vědci té doby zabývali problémem, kolik andělů může
> tancovat na špičce jehly.

Nechci Vám brát iluzi, ale je to tak trochu mýtos.

Tehdy se totiž 1) nejednalo o nějaké exaktní číslo, ale
o to, jestli se těch andělů na tu špičku jehly vleze nekonečně
mnoho nebo ne; 2) celé to byl důkaz sporem, takže o anděly
vlastně vůbec nešlo...

P.T.