OT - heeeeeeeeelp

Pátek Září 25 11:43:14 CEST 2015

Dne 25. září 2015 11:21 Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com> napsal(a):

> Opravu v rámci záruky za stejnou (nebo to co nabídne distributor jako
> náhradu pokud ta stará už není) ano, ale ne klasický upgrade. Disk, paměť
> atd. dle smlouvy nevadí. Je v ní přímo napsáno, že se změnou základní desky
> (pokud se nejedná o záruku) licence zaniká. Já jsem si to nevymyslel je to
> tam opravdu takto podobně napsáno v jakých případech licence ještě platí a
> v kterých už ne. Že si to "čecháčech" přebere po svém už je jiná.

A jak se starším PC? Koupíte něco v bazaru a ona tam odejde deska. Koupíte
v bazaru jinou desku, protože bazar je vlastně distributor a není co řešit?
Jinak pokud by došlo na lámání chleba, asi by se šlo vymluvit "takhle jsem
ten počítač už koupil". (Ale on to stejně nikdo v praxi nebude takhle
detailně zkoumat, historie toho PC je dohledatelná blbě - na bedně je
product key, OS na PC se s ním shoduje, product key se shoduje, takže každý
agent BSA předem tuší, že by si na tom akorát vylámal zuby.)

P.K.