OT - heeeeeeeeelp

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Září 25 11:21:37 CEST 2015

Opravu v rámci záruky za stejnou (nebo to co nabídne distributor jako
náhradu pokud ta stará už není) ano, ale ne klasický upgrade. Disk, paměť
atd. dle smlouvy nevadí. Je v ní přímo napsáno, že se změnou základní desky
(pokud se nejedná o záruku) licence zaniká. Já jsem si to nevymyslel je to
tam opravdu takto podobně napsáno v jakých případech licence ještě platí a
v kterých už ne. Že si to "čecháčech" přebere po svém už je jiná.