OT - heeeeeeeeelp

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Září 25 11:10:19 CEST 2015

Necháme se překvapit :-) Nicméně jak jsem psal tak dost často se na
skládačce šetřilo právě na nákupu OS, protože málokomu se chtělo dávat
další cca 4tis. za OS (což je třeba i třetina ceny celého stroje) a tak to
garážový výrobci řešili různě, aby se jim to vůbec vyplatilo prodávat
oproti značkové sestavě co byla třeba v akci.