OT - heeeeeeeeelp

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Září 25 10:58:52 CEST 2015

Původní zpráva ze dne 25.9.2015 od RV:

> Pokud se nepletu tak jediny doklad legalnosti SW je doklad o nabyti
> tedy neco co ma pravni status - tedy smlouva nebo faktura apod..
> nejake nalepky si muze MS strcit ...

To může být pravda. Na druhou stranu OEM builder je podle smlouvy
povinen nálepku vylepit na počítač, kam operační systém nainstaluje.
Pokud ji nevylepí, porušuje smlouvu o distribuci OEM operačních
systémů. Já, když někomu něco slíbím, tak to splním.

> Jinak nalepka na notebooku je za pul roku osoupana, ze neni k
> precteni - vsechny prelepuju jeste izolepou.

Mám nálepky na všech noteboocích a nikdy se mi neošoupala. Pokud
šoupeš, nalep si ji pod akumulátor, tam snad nešoupeš.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem