OT - heeeeeeeeelp

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Září 25 10:57:31 CEST 2015

> Sám jsem si nějaké počítače skládal tak, že jsem sehnal nějaké torzo nebo
samotnou skříň s nalepeným product key...

OT: pokud jste skládal PC a použil jste bednu se samolepkou, ze které jste
všechno vyndal a nacpal tam nový HW, použil ten produkt key a zároveň jste
neměl koupený k novému HW nový OEM OS a tu samolepku na bedně jste použil
jenom pro downgrade tak je tento postup nelegální. OEM (jakože málo kdo si
koupí za 2x tolik přenosnou krabicovku) je vázáno na HW (základní desku) a
tím, že jste krabici komplet vybrakoval, tak zanikla i licence na tu
"bednu".