OT - heeeeeeeeelp

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Září 25 08:46:09 CEST 2015

Produkt key by měl být nalepen na počítači ve formě samolepky ;-) Nicméně
se obávám, že nainstalovaný systém resp. produkt key z něho (vytažený např.
pomocí programu keyfinder) Vám nejspíš nebude fungovat na normálním OEM CD
neb bude nejspíš pochybného původu (pokud samolepku nemáte) a nepůjde
aktivovat v tom lepším případě a v tom horším případě vám při instalaci
třeba vůbec neprojde a dál se v instalaci nehnete...