Re: [OT] zalozni bankovni ucet

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Září 25 08:27:04 CEST 2015

No, víte to minimálně dva týdny, kdy jsem Vám odpovídal, že mám Equa a žádné podmínky tam nejsou...

Ono to chce trochu sledovat zprávy a číst maily z banky, aby se pak člověk nedivil. Třeba mBank má opačné tendence: co bylo dřív zdarma, se postupně zpoplatňuje. To může jednoho překvapit.
Z.

> Od: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 25.09.2015 07:52
> Předmět: Re: [OT] zalozni bankovni ucet

V lednu jsem si založil účet u Equabank, který byl zdarma při splnění určitých podmínek a dneska jsem se dozvěděl, že už v únoru je zrušili (tzn. je zdarma bez podmínek):

http://www.novinky.cz/finance/380376-ucet-zdarma-vetsinou-jen-pri-splneni-podminek.html <http://www.novinky.cz/finance/380376-ucet-zdarma-vetsinou-jen-pri-splneni-podminek.html>

P.K.
Dne 11. září 2015 14:30 Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com <pavel.kadecka na gmail.com>> napsal(a):
Přátelé,

myšlenka je taková: mít záložní účet, na kterém bude odpočívat třeba 10 000 Kč. K tomu mít kartu do bankomatu. V případě selhání primárního běžného účtu, tj. např. ztráta / zničení karty, kolaps / odstávka internetového bankovnictví apod. mám k dispozici 10 000 Kč, se kterými přežiju, než se ten primární účet opraví.

Otázka zní: u které banky si takový účet založit, aby to nestálo ani korunu (nebo co nejmíň) za provoz? Teď tak vlastně používám svůj původní účet u Erste bank CZ (= Česká spořitelna), ale stojí mě to každý měsíc 69 Kč. Jinak používám účet u Equabank, kde je vedení zdarma, ale jsou tam nějaké podmínky. Typicky je to u těchto účtů zdarma nějaký pohyb na účtě nebo nějaký počet plateb kartou apod., prostě ho aktivně používat.

p.s. nacpat si do polštáře balíček tisícovek nepovažuju za ideální řešení, totiž když by ta primární karta odešla někde na cestách, tak jsou vám peníze doma ve slamníku na dvě věci.Pavel Kadečka.