LED bez odporu - bylo Re: ukladanie dat zo seriovej linky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Září 24 11:41:11 CEST 2015

To nema nic spolocne s tvorcami ale s uzivatelmi arduina.

Nic ine ako holy vystup mcu tam nie je (teda je medzitym DPS a hranaty pin
100miloveho hrebena).

Ako bolo napisane, nie je LED ako LED a ich teplotna zavislost je dalsia
kapitola.

wek