ukladanie dat zo seriovej linky

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Září 24 09:02:06 CEST 2015

Ale to je prece presne to o cem tady mluvim. Ruzne soucastky maji
ruzne parametry. A vyrobci prece specifikujete presne co tam ma dat.
Nebo mate v BOM bezne pozolzky typu:
D1 - cervena LED
R1 - odpor
T1 - tranzistor NPN

Teda - nevim jak to delaji profici, ja jsem jen programator. Ale rekl
bych, ze i v amaterske konstrukci pokud na nejakem parametru zalezi,
tak si ho vyzadam. A jasne - v te amaterske mnohdy staci "nejaky
generic NPN tranzistor ve vhodnem pouzdre". Ale jindy opravdu napisete
presneji typ (treba BC817, protoze potrebujete tech 500mA) a jeste
jindy pujdete jeste podrobneji.
Marek