ukladanie dat zo seriovej linky

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Září 24 07:51:27 CEST 2015

To, ze si "jenom vyrobce nakoupi jine LEDky" je - s prominutim i bez -
argument jak noha:) A kdyz do toho zarizeni nakoupi misto 7805 treba
7812, tak se taky budou dit veci. A kdyz tam misto Atmela koupi PICa,
tak to taky bude tezko ozivovat.
PS: ac si dokazu predstavit hodne situaci, kdy LED pouziji bez odporu,
sam je tak nepouzivam, nikdy jsem je zatim takto nepouzil (no dobra -
nekdy je natrvrdo priopjim na zdroj a pomalu zvysuji napeti, abych se
presvedcil, ze opravdu je katoda tam kde myslim) a pravdepodobne ani
nepouziju. Timto prispevkem nerozporuji pouzivani odporu k LED.
Marek