Re: OT: Co se mů e stát v USA...

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Září 23 18:15:49 CEST 2015

Tohle asi zapomněli u nás v Brně nainstalovat.
Je to asi rok nebo o kousek víc co jsem volal záchranku, přede mnou
zkolaboval chlap. Byl jsem na suverénně nejznámější cyklostezce kolem
řeky, stál jsem na bruslích a snažil se křísit chlapa, přitom jsem snad
8x musel
dámě na telefonu vysvětlovat, kde to vlastně je. Přitom jsem jí hned na
začátku
řekl, že je to na cyklostezce, u mostu, který je na soutoku Svitavy a
Svratky, což
je podle mě naprosto jednoznačné určení místa v rámci celého světa.
Měl jsem z toho pocit, že místo na mapě Brna to hledá na mapě Prachatic.

PL