pull-up rezistory

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Středa Září 23 16:58:40 CEST 2015

Zdravim,
pokud bych to resil, tak udelam uart na jednom dratu tj. RX pull-up 5V, TX pres diodu budu davat k zemi. Rychlost si udelam jakou budu chtit.
Oproti I2C neresim zapomenute pulsy, kde je cela sbernice v 0, protoze slave ztratil puls. U toho UARTu musi akorat kazde zarizen dostat krystal.

Tady bych rekl, ze ty pull-up ma dat minimalne na obe strany a ne doprostred, dal laborovat jak velke, pripadne na linku pred MCU a slave dat seriovy odpor maly, aby to negenerovalo tolik harmonicke, atp. , to se snad v tom okdazu dozvi.
Taky nejake transily u zarizeni zase nema, takze mu to nic vic neorizne.

Jirka