Prechod z Eagle na Kicad

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Září 23 13:16:22 CEST 2015

Zdravim,

Skusam stahovat nejake kniznice a nato aby som si sch. znacku  alebo footprint
pozrel musim ho najskor pridat do nastaveni aby som ho mohol nasledne odtial vyhodit
lebo sa mi nepaci. No je to take .... francuzke. Alebo je jednoduchsi sposob?

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Mraz
Sent: Friday, September 18, 2015 5:48 PM
To: HW-news
Subject: Re: Prechod z Eagle na Kicad

Ono je to tak, že pokud v adresáři projektu zůstane to xx-cache.lib a EEschema nenajde tu původní knihovnu ze které byl ten prvek načten, tak použije prvek z toho xx-cache.lib. Problém nastane, pokud to tu knihovnu najde a ta byla mezitím změněna. Pak použije primárně ten prvek z knihovny a máte to rozbité. Ten soubor xx-cache.lib není v projektu nezbytný, pokud to uděláte podle toho mého předchozího návodu, pak je úplně zbytečný, ale fakt je, že v sobě nese celou informaci o všech prvcích schematu, která v xx.sch prostě není.
U pcb je veškerá informace včetně footprintů nesena ve výsledném xx.brd, příp. nověji xx.kicad_pcb. Proto z toho jdou bez problému vyexportovat pouzdra.

Mrazík