pull-up rezistory

Ondřej Kozumplík kozond.konf na gmail.com
Středa Září 23 12:59:36 CEST 2015

zdravim. NXP na to ma bus extender P82B715. pouzivam ho na kratsi
vzdalenost 1-2 m ale zato propleteno kolem silariny a krokovych motoru
(vetsich nez malych) a funguje to bez problemu.

http://www.nxp.com/products/interface_and_connectivity/i2c/i2c_bus_repeaters_hubs_extenders/series/P82B715.html

ataman