pull-up rezistory

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Středa Září 23 12:49:16 CEST 2015

Hehe, je sranda, že právě teď řeším přesně ten stejný problém. Pro
komunikaci s jednotkami používáme digitální rádiové terminály a 100 kbps
I2C je tam použité k přenosu dat mezi tělem terminálu a ovládací hlavou.

Originál kabel je 7 m a "víceméně" to funguje. Mrknul jsem na to
osciloskopem a hodiny vypadají jako nepovedená sinusovka. Každopádně je
to hnus a ten kdo to navrhoval asi úplně nepochopil význam "inter
integrated circuit". Ehm, ty terminály jsou Made in France.

No a já "to" potřebuju natáhnout na skoro 40 m. Terminál kupodivu!
funguje, ale zasekává se nahrávací zařízení, které I2C taky poslouchá.

Pullup 2k2 na +5 V moc nepomůže, trochu zvažuju dát pull-up na +12 V (na
sběrnici jsou Zenerky), nebo jak píšete proudový zdroj.

JMN