Re: OT: Co se mů e stát v USA...

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Středa Září 23 12:19:07 CEST 2015

Detaily nevím, už je to pár let zpátky, ale myslím že O2? mělo nasazené
nějaké zpřesňující algoritmy a polohu určovalo podle odezvy z více BTS a
ta informace byla řádově lepší. Každopádně v hustě osázených lokalitách
je dneska přesnost na desítky metrů. GPS a wifi se nepoužívá.

JMN