ukladanie dat zo seriovej linky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Září 23 11:03:45 CEST 2015

Ano, zakladny editor je copy con filename.txt.

Treba samozrejme vediet ze Ctrl-Z je EOF.

Copy na COM mal aj rozne muchy, najma ak ten COM nebol fixny (USB
prevodnik), to je uz ale era Win9x.

Ano, inspiracia je aj z Unixu (a tym nepriamo z Multicsu :-) ) a aj z CP/M.

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list