Re: OT: Co se mů e stát v USA...

Středa Září 23 09:43:07 CEST 2015

Dne 23. září 2015 9:34 Jaroslav Kotlaba <kotlaba.hw na seznam.cz> napsal(a):

> Bohužel, teroristi dosáhli svého - v každé krabičce s blikající ledkou
> vidíme potenciální bombu, když někdo zapomene kufřík s pyžamem na
> tramvajové zastávce, je dost pravděpodobné, že než se k němu vrátí, tak
> přivolaný pyrotechnik to pyžamo preventivně vyhodí do povětří, můj syn v
> Londýně přišel o švýcarský nožík, musel ho zahodit před vstupem do nějaké
> instituce.

Na letišti mají nějakou průhlednou nádobu, kam lidi vyhazují nůžky a nože a
podobné potenciálně nebezpečné předměty.

U soudu mi nůž dali do úschovy a při odchodu mi ho vrátili.

Přitom je zvláštní, jak mizerně má ČR střeženého prezidenta. Buď do něj
někdo vysype celý zásobník (sice kuliček, ale to nebylo dopředu poznat) a
ochranka nehne brvou, útočník poté napřed dává rozhovory televizi a až pak
ho sebere policie. A nebo mu někdo vyleze na střechu sídla a pověsí místo
vlajky jinou vlajku a v klidu odejde. Klika našich prezidentů je v tom, že
jsou tak málo významní, že prostě nikomu nestojí za skutečný atentát.

P.K.