Re: OT: Co se mů e stát v USA...

Středa Září 23 09:25:57 CEST 2015

Dne 23. září 2015 6:49 Pavel Troller <patrol na sinus.cz> napsal(a):

> To je dobré :-). Já jsem kdysi slyšel jinou pomůcku, graficky založenou, a
> to:
> Policie - želízka = 8

Já si pamatuju jen 158 = policajti, bez pomůcek. Nicméně, výborná pomůcka
jsou tyhle dva vtipy:

Policajt přijde do obuvi a povídá "chtěl bych boty", prodavačka říká
"dobře, jaké máte číslo" a policajt "158".

A druhý vtip: Policajti jedou na výlet a náčelník jim říká "a buďte na
nádraží včas, vlak nám jede v 11:48, pro ty co mají digitálky, tyčka,
tyčka, židlička, sněhulák".

(No a sněhulák, to je ta osmička ze 158.)

P.K.