ukladanie dat zo seriovej linky

Jozef Racek jozef_racek na tempest.sk
Úterý Září 22 14:06:26 CEST 2015

Aspon, ze nepovyrovnavali vsetky vzduchove cievky "pekne do zastupov"
s rovnakymi medzerami medzi zavitmi...
;-))

Viem o pripade, ked takto padla za obet vacsina vysielaciek jednej
posadky pri planovanom cisteni...
Kto by bol povedal, ze rozne ohnute a roztianute cievky "funguju lepse",
ako pekne vyrovnane !!!
;-)))

Dodo