ukladanie dat zo seriovej linky

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Září 22 11:37:47 CEST 2015

A este spomeniem jeden pribeh s ledkami, tentokrat s cervenymi.
Doma som si vyrobil krabicku ala farebna hudba z led. Samorejme
bez odporov ved pripojene na vystup z magnetofonu to fungovalo skvele
Potom na zakladnej skole bola nejaka seansa uz si nepamatam aka
kde v prihodnej chvili ked sa skolnik nedival zapojil som do reproduktora
paralelne ku kablom moj vynalez. Blikalo to skvele v rytme hudby.
Skolnik ale po case zistil ze nieco nie je v poriadku (pravdepodobne som obmedzil
jednu polperiodu signalu a utlmil zvuk) a tak
mierne pridal na hlasitosti a samozrejme prislo game over.
Nuz aj taketo byvaju zaciatky

:)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zuffa Jan
Sent: Tuesday, September 22, 2015 11:31 AM
To: HW-news
Subject: RE: ukladanie dat zo seriovej linky

No to si presne pamatam z cias mojej mladosti ked som skusal kolko taka zlta led vydrzi a od urciteho prudu zacinala menit farbu zo zltej na pomarancovu.
Test povrchovej teploty potvrdil ze sa blizi jej koniec.
No nikdy som az uplne na koniec nezasiel lebo mi to moje vnutorne citenie nedovolilo Tym som chcel povedat len tolko ze keby studenti zacinali elementarnou fyzikou nikdy by to takto daleko nedospelo Ale ja uz som si nejako zvykol, ze programator ani netusi co je to ledka alebo tranzistor.

j.