ukladanie dat zo seriovej linky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Září 22 08:56:44 CEST 2015

>Problem je, ze vobec uvazujes o nejakych navaznostiach :-)
>Ako som bol byval spominal zaciatkom leta tradicne studijne programy skoncili. Od tohoto semestra si kazdy z ustavov uci svojich studentov vsetko. Takze mas 5 mikroprocesorovych technik, 5 merani, 5 elektronik, 5 ekonomik....

V tomto principialny problem nevidim, garant spomenuty na tej stranke je
prave z ustavu elektroniky, nie? (disclaimer: ano je to moj byvaly kolega,
dokonca som mu istu dobu zavadzal v laboratoriu)

Pochopitelne, vsetko je to o ludoch, o dohodach, o praci. Ak existuju
administrativne prekazky, ano, nema zmysel ist proti nim. Bol to len navrh.

>Tento konkretny tentodonc chcem pouzit len ako inteligentnejsiu suciastku. Zatial nebudu nic programovat.
>
>To by mali az na konci semestra, kde dostanu za ulohu vymyslet a zrealizovat meraci nejaky pristroj.

Takze nakoniec programovat budu musiet, nie je lepsie pre nich nezacinat
pri tej prilezitosti s niecim novym?

Inak, rad prispejem, ak by len to chybalo k tomu aby to *nebolo* arduino
(myslim tym nie hw ale sw).

Co sa tyka samotneho subjectu, plny suhlas s predrecnikmi, Tera Term (ma sa
to pisat takto osobitne, aspon takto to vymyslel povodny autor pan
Teranishi) by mohol byt na tento ucel prva volba. Ja osobne mam dobru
skusenost aj s realtermom ale ten je uzivatelsky neprivetivejsi, taky
akysi surovy, a ma zasadny bug pri odosielani binarnych suborov (t.j. v
opacnom smere).

Existuju potom aj take softy co rovno robia nejaky druh vizualizacie (ale
necakaj nejaky zlozity data processing) a obvykle aj nejaky sposob
loggingu, casto su to malo zname softy poschovavane u vyrobcov jednocipov,
napr. Atmel Data Visualizer, ktore si ale vyzaduju dokladnejsie
preskumanie pred nasadenim.

wek