RE: OT: Co se mù e stát v USA...

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Září 22 07:44:23 CEST 2015

Ano, bohuzel zvracenost zakonu prichazejicich shora a zvracenost chovani nekterych rodicu a jejich velmi dobre placenych pravniku nas nuti psat 19ti strankove skolni rady.

Nedovedete si vubec predstavit, jak se nekteri rodice vuci svym harantum (omluvte ten vyraz, ale zde je naprosto na miste) a potazmo vuci skole dnes chovaji. Absolutne to nechci generalizovat, vetsina studentu i rodicu je v pohode, nekteri dokonce dodnes se skolou spolupracuji, ale ze 600 studentu, ktere mame, se kazdorocne najde tak do 5ti jedincu, jejichz rodice a jejich pravnici zpusobi minimalne stejne pracovni nasazeni zucastnenych, jako je nutne venovat zbylym 595 zakum. Kdyby to nasazeni bylo k tomu, aby se dany spratek vychoval, radi se budeme obetovat, ale tohle je nasazeni proti pravnikum, kteri se snazi dokazat, ze dany radoby student je nejlepsi na svete a skola by se mela zavrit, protoze mu chudackovi nerozumi a ublizuje.

A kdyby Vas zajimalo, jak se v techto situacich chova nas zrizovatel, tak v lepsim pripade od toho dava ruce pryc, v tom horsim si na Magistratu rodice/pravnici najdou nejakeho "znameho" (pravdepodobne s dobre nastavenou sirokou kapsou) ...

Tak to jen k tomu proc 19ti strankovy skolni rad (a milion jinych byrokratickych zhovadilosti, se kterymi vnejsi pozorovatel nastesti neprijde do styku).

Co se tyka prevence, tak my v techto vecech spolupracujeme s policii a dalsimi zachrannymi slozkami a musim rict, ze jejich experti, kteri nam delaji kazdy rok pravidelna skoleni na ruzna tato temata (od prvni pomoci az k teroristickym utokum, pozarum atd.), jsou dnes skutecne zkuseni, umi ty veci predat a skoleni jsou v 95% pripadu velmi zajimava a skutecne si pri nich clovek uvedomi lecktere dulezite momenty.

Jakub Serych