STM32 USB Host-Device Lib

Stano stano.hw na gmail.com
Úterý Září 22 00:58:50 CEST 2015

Zdravim konferenci
Narazil som na jeden problem s USB kniznicou.
Pouzivam STM32F439 rev Z a USB_HS periferiu ale problem zda sa nieje
zavisly na pouzitej periferii ani MCU.
Ped pripojim USB mass storage tak enumeracia prebehne az po case
ENUM_GET_MFC_STRING_DESC v subore usbh_core.c
A tuna podmienka
if ( USBH_Get_StringDesc(pdev,
                               phost,
                               phost->device_prop.Dev_Desc.iManufacturer,
                               Local_Buffer ,
                               0xff) == USBH_OK)
 nevrati stav USBH_OK a enumeracia sa ukonci.
Mysles som si ze je to mojou chybou, s USB len zacinam a len sa pokusam
dostat do problematiky.
Ale Toto nastava len s niektorymi USB diskami. Niektore funguju OK a zda
sa ze tie co nefunguju mne nefunguju ani v deme
STM32F429I-Discovery_FW_V1.0.1 pre discovery kit (priamo binarka cize
chybu kompilacie mozeme vylucit).
USB kluce su v poriadku na PC sa nepodarilo nanich najst ziadne ani
naznaky problemov a funguju bezproblemov.
Pouzivam kniznicu STM32_USB-Host-Device_Lib_V2.1.0 (nenasiel som novsiu)
Nestretol sa s tym niekto?

Za odpovede dakujem
       Stano