ukladanie dat zo seriovej linky

balu na home balu na home
Pondělí Září 21 22:28:17 CEST 2015

prvy pripravok je na meranie dolezitych parametrov AD prevodnikov.
Chcem pouzit bud interny 10-bitovy prevodnik, alebo externy 8 bitovy s
paralelnym vystupom.

Budu sa dat ocuchat digitalne signaly a hlavne pripojit vlastne hodiny.
Do procesora naprogramujem prepinanie poctu bitov (1..10) a typ
simulovanej nedokonalosti (offset, chyba zisku, nelinearita a pod.).
Namerane "nedokonale" data sa daju pri rucnom merani zobrazit na
displeji (napr. v 4-bitovom mode), alebo pri vacsom rozliseni poslat a
spracovat offline v PC.

Este zaujimavejsie je meranie efektivneho poctu bitov, realny prevodnik
s realnym signalom, umelo zarusene hodiny a potom vypocet.

Rozmyslam nad pouzitim niektorej vacsej arduino dosky, pac tam je uz
vsetko pristupne a moze sa pouzit ako hotovy komponent (napr. nedokonaly
AD alebo DA prevodnik). V akom jazyku sa to bude programovat nie je
dolezite.

Toto ale vyzaduje zachytit tisicky az desiatky tisic vzoriek na offline
spracovanie.

b.