ukladanie dat zo seriovej linky

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Září 21 22:11:47 CEST 2015

V akom formate ti vlastne chodie tie data z toho AVRka? Ako rychlo?
Chces len priamo ulozit to co ti pride alebo aj s tym nejako cachrovat
on the fly?

Ty chces nejaky terminal, ktory dokaze ukladat seriove data? Takych je
viacero. Pre winows trebars teraterm, bray temrinal (ten sa moze
zakuckat ked data idu velmi rychlo), v linuxe ja neviem cutecom alebo
ttyUSB0>file.txt

Dňa 21. septembra 2015, 22:03, balu na home <balu na k-net.fr> napísal/a: