Re: OT: Co se může stát v USA...

Pondělí Září 21 09:25:43 CEST 2015

Ve filmu "Zatím spolu, zatím živí" (rok 2010, Tom Cruise a Cameron Diaz)
holka bere s sebou do letadla příruční zavazadlo, kde má části motorů nebo
karburátorů a koncovky výfuků (tak 40cm dlouhé roury). Celkem zvláštní, že
ji to nechali vzít na palubu, když jsou ve skutečném světě zakázané i nůžky
na nehty. Ale vlastně to vzhledem ke zbytku filmu byl celkem uvěřitelný
detail.

P.K.