Re: OT: Co se může stát v USA...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Září 21 09:00:46 CEST 2015

>Ne, µe bych nějak extra souhlasil s tím postupem v USA, protoµe tam se ti
>kantoři mohli podívat a přesvědčit se, µe o nic nejde. Takµe napomenout
>moµná ano, ale zbytek byl přestřelený.

+1

Naviac, dieta v skole ma byt pod ochranou ucitelov, t.j. kym to, ze v
pripade pochybnosti volal riaditel policiu je v poriadku, to, ze dopustil,
aby chlapca odvliekli v putach uz vobec nie.

Mimochodom, to, ze tie hodiny nekonstruoval, nic nemeni na statuse bastlica
- ono take hodiny s prepacenim s arduinom podla navodu z internetu nie su
o moc viac invencne.

>Ale s tím umís»ováním atrap různých destrukčních zařízení mi to tedy jako
>ideální "vtip" nepřijde, a asi jediná moµnost, jak to dotyčným naznačit,
>je trest.

Trest - primerany okolnostiam - je samozrejme nutny. Problem je vsak aj v
tom, ze ludia su nachylni k hysterii na zaklade vonkajsich prejavov a k
hladaniu jednoduchych, skratkovitych rieseni na zaklade primitivnych
priamociarych uvah typu "moze sa to zopakovat", "videl som to vo filme";
bez blizsieho skumania suvislosti (ano, treba mysliet). Zivym dokazom je
masove odoberanie flias s vodou a nozniciek na nechty, a v USA aj
vyzuvanie (vdakabohu ze si ten pako nedal tu bombu do spodarov),
perzekvovanie tmavsich cestujucich.

No a ja verim, ze sucastou boja proti tuposti moze byt aj vychova bliznych,
nazvite ma naivnym.

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list