[OT] Prodej nemovitosti

"Tomáš Hamouz" hamouz na divesoft.cz
Pátek Září 18 14:07:48 CEST 2015

Počítejte s tím, že i když to budete inzerovat bez realitky, tak vám ten
inzerát realitky de facto ukradnou a budou vaši nemovitost samy nabízet
(pochopitelně s přirážkou). Připravil bych si štos vizitek a až budete
nemovitost ukazovat zájemci a ukáže se že to je realitní agent se svým
zájemcem, docela natvrdo bych mu strčil do ruky svoji vizitku na přímý
prodej. Realitky to dělají i když inzerujete že prodej přes realitku
vylučujete.

Na smlouvu doporučuju dobrého právníka, určitě si nevezme tolik co by si
vzala realitka, a o kvalitě jejích právních služeb si můžete počíst
kdekoliv.

Tomáš