Re: Přepěťová ochrana pro ETH

Čtvrtek Září 17 10:53:11 CEST 2015

no když si představím že by mi odešlo všechno, co jsem z části dělal sám
(třeba kompletní LED osvětlení) a všechno to znova dávat dohromady...
tak to radši ochráním jak to půjde. Když vidím že soused sice má
hromosvod, ale hned vedle něj o 2m vyšší stožár s anténou "uzeměný" jen
přes koax a přes televizi :-) a ostatní v naší ulici mají na střeše jen
tu anténu, kupuju na přívod bleskojistku s odolností 50 KA (co se dává
ještě před elektroměr) a do baráku pak varistorovou přepěťovku.
Anděl