Přepě»ová ochrana pro ETH

Josef ©tengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Září 17 10:28:59 CEST 2015

Kdyľ se to udělá pořádně tak nebude, funguje to i prakticky. Jen by cena za ochranu, tak aby opravdu fungovala, nesměla
několikrát přesahovat cenu elektroniky, kterou by bylo dobré chránit. Takhle jen doufám, ľe aľ uhodí, tak neodejde plynový
kotel. Jinak doma není nic, co by za ty náklady opravdu stálo a bylo by ľivotně důleľité. Samá spotřebka.

ced