OT: Co se může stát v USA...

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Září 16 18:04:52 CEST 2015

Zdravím,
  viz zde: http://www.dallasnews.com/news/community-news/northwest-dallas-county/headlines/20150915-irving-ninth-grader-arrested-after-taking-homemade-clock-to-school.ece
  V kostce: 14letý kluk si vlastnoručně doma zbastlil digitální hodiny (takového jednoho, co bastlí pořád jen samé hodiny, tu máme taky :-) ).
  Strčil je do penálu a druhý den je přinesl do školy.
  Učitel na nějaký odborný předmět mu doporučil, aby je raději už nikomu (z učitelů) neukazoval.
  Jenže ony mu zapípaly v prostřed hodiny (asi jediná jeho chyba, na tohle si měl dát bacha).
  Učitelka chhtěla vědět, co to je, on jí to ukázal, ona "jééé, bomba!!!" a zavolala policajty.
  Kluka odvedli v poutech, hodiny sebrali jako předmět doličný, a patrně bude souzen pro výrobu "hoax bomb", ačkoliv každému na potkání vysvětloval, že jsou to "jen" hodiny.
  Tedy, to je hnus, velebnosti. Doufám, že tohoto se přeci jen v Evropě nedočkáme... Ikdyž... Vzpomínám na příhodu z mého pobytu v UK, kde mne vyslýchali pro podezření z kdoví čeho proto, že jsem si fotil skupinku dětí školou povinných, oblečených v neuvěřitelně našňořených a přitom jistě velmi nepohodlných uniformách (bylo docela vedro), a fotku jsem poslal mým dětem s textem "buďte rády, že tohle u nás nemusíte nosit" :-).
  Zdraví Pavel