[OT] zalozni bankovni ucet

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Září 16 11:00:47 CEST 2015

Mám tu klasickou zadarmo MC, normálně s ní platím přes internet, nic jsem
nemusel aktivovat, prostě to funguje. Tuším, že jde i nějak zamykat, ale to
by mohl být třeba v případě nouze zrovna problém.
Kdysi jsem se ptal, jaký je rozdíl mezi Debit a Standard a nějak jsem
pochopil, že v nich žádný rozdíl není, tu Standard nejspíš dávají jako další
kartu k účtu, standardní je Debit. Teď se dívám, že ještě nabízí Business,
opět tam nevidím žádný rozdíl, asi to zase bude nějaká drobnost navíc.
Případně se lze zeptat v bance nebo přes jejich podporu, reagují celkem
rychle.

Hanek