[OT] zalozni bankovni ucet

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Září 16 10:45:28 CEST 2015

 16.9.2015, 10:33:03

Platbu na netu umoznuji dnes snad uz vsechny karty, jen se to u
nekterych musi nastavit.
Ale povazuji za dosti zmatecne, porizovat si zalozni kartu pro pripad
nouze a zaroven ji pouzivat na operace, ktere nepovazujete za
bezpecne.
No a ta bezpecnost, je obecne dana duveryhodnosti prodejce, takze
internetova platba pres paypal, nebo treba u amazonu, alzy apod, je
IMHO mnohem bezpecnejsi, nez platba pres pult v male pizerce
v letovisku u Jadranu, nebo platba za taxik a pod.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz