detekce vody v trubce

Úterý Září 15 18:16:56 CEST 2015

Ale já tam budu mít topný faktor neustále stejný, něco okolo 5. Budu tam
mít TČ voda-voda. Jen jsem zvědavý na teplotu vody ve studni v zimě.
Máme vodu cca v 1,5 m a tam už by to mohlo v zimě trochu prochladnout.
Jsme v polabí na písku, takže tam není pramen, ale je to v tom písku
nasáklé všude. V hloubce cca 2,2m je prý nějaká nepropustná vrstva, pod
kterou je sice víc vody, ale je nekvalitní - kontaminovaná poděbradkou.
Prý by se to nemělo prokopat, což už se pár sousedům povedlo. Jenže od
doby co máme obecní vodovod, ze studní se bere voda jen na zalívání a
kvalita nikoho netrápí. Takže v té dolní vrstvě by mohla být v zimě voda
možná i teplejší, nevím.
Anděl