detekce vody v trubce

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Úterý Září 15 13:36:45 CEST 2015

tak taky popisu moji zkusenost.
podlahovka elektricka, film primo pod linem/kobercem.
zatepleno 30/40cm.
podlahovka nastavena na 22°C cidlem v podlaze(narychlo tuning klasickeho termostatu na stenu) a vzduch ma presne co podlahovka, tedy 22°C.
v nejvetsich mrazech a mensim pohybu lidi/spotrebicu podlahovka na 23°C, vzduch 22°C.
nainstalovano 6,5kW, zatim bezelo jen cca 3kW.  chodby a loznice  nezapnute, tam se reguluje pootevrenim dveri.
tech 22°C proste nejak staci. jen neni ten efekt teple podlahy, to jen pri "zatopu" .
takze regulace, ac u tehle elektriky rychla, snadna a levna, ale skoro nepotrebna :-).
je to jedna placka cca 130m2.
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Tuesday, September 15, 2015 12:57 PM
To: HW-news
Subject: Re: detekce vody v trubce

Nechci se vyjadřovat k předchozím příspěvkům, protože podlahovku nemám.
Ale připadají mi ne zcela správné (neřešit regulaci), protože přece se podmínky a požadavky na jednotlivé místnosti se časem mění (mění se lidi, občas je někdo nemocný a chce si přitopit, občas se někde nebydli ale jen temperuje atd.).

Ale píšu hlavně kvůli té ložnici. Ten Vámi navržený scénář mi připadá jako přesně opačný, než bych si představoval. Přece v ložnici nepotřebuji teplo večer a ráno zimu.
Naopak když jdu spát, tak tam chci mít chladno (dobře se usíná) a ráno teplo (dobře se vstává).
Topit tehdy, kdy je vysoký topný faktor a ne tehdy, když potřebuji teplo
- to už je skoro systém
G+Š "nechci tu slevu zadarmo".

PL