detekce vody v trubce

AZe aze na seznam.cz
Úterý Září 15 12:37:10 CEST 2015

Zmršit se dá všechno. V roce 2011 jsem od syna vyhodil hochy z "firmy",
kteří zapojili oběhové čerpadlo podlahovky před trojcestný ventil a do
zpátečky k němu dali navíc zpětnou klapku. Vrcholem byla litinová černá
šroubení na čerpadlech a další litinové fitinky.
aze

-----Původní zpráva-----
From: prochaska na divesoft.cz
Sent: Tuesday, September 15, 2015 11:37 AM
To: HW-news
Subject: Re: detekce vody v trubce

Topenář od stavební firmy (už je to víc let) nám předvedl, že to zase až
tak jednoduché není. Rozdělovač zapojil obráceně, takže průtokoměry
nefungovaly (a vůbec mu to nepřišlo divné) a když to po reklamaci horko
těžko napravil, tak se ukázalo, že nechal v systému tolik bordelu, že se
trubky průtokoměrů zevnitř zašpinily a zase nebylo nic vidět, ani na
počáteční seřízení :-)

Aleš Procháska