arduino mega 2560 a USB device not recognized

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Září 14 22:57:39 CEST 2015

Je to arduino origo od taliana alebo nejaka cina? Ak to druhe, aky
prevodnik USB/serial je tam? Tie prevodniky byvaju vseliake...
Robi to blbosti aj za USB hub-om s externym napajanim? Ake mate
napatie z USB portu? Malo by byt idealne tych obligatnych 5V -
zmeriate to na arduine, trebars na vyvodoch USB konektoru.