arduino mega 2560 a USB device not recognized

Luboš Melichar lubos.melichar na gmail.com
Pondělí Září 14 22:53:14 CEST 2015

Mám tu několik těhle desek a windows 7 mi je rozpozná jen s velmi krátkým
USB kabelem (20cm) a ještě jen někdy.

Ověřeno na více deskách a z desítek kabelů to tak nějak funguje jen se
dvěma.
Na ostatních PC funguje arduino i kabely v pořádku..

S krátkými kabely se zařízení spojí a funguje, takže drivery tam taky
nějáké jsou.
Zkoušel jsem odinstalovat všechny drivery kolem USB ale nic nepomohlo.

Po pravdě už moc nevím kde hledat, chyba je evidentně v mém notebooku ale
po čem ještě jít?
Nemá někdo podobnou zkušenost?

P.S.: Kde rostou nejnovější drivery pro tohle arduino?

Díky!!