Re: Přepěťová ochrana pro ETH

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Pondělí Září 14 21:58:41 CEST 2015

Dobry den,
nedavno jsem resil podobny problem. Ptal jsem se mistniho velkeho
poskytovatele a oni to resi u klientu nasledovne:
Pouzivaji Ubiquity NanoStation/NanoBridge. K nim tahnout stineny STP
kabel a pouzivaji stinene RJ45 konektory.
Pokud se pouzije originalni POE, tak mi bylo receno ze se pripadne
prepeti uzemni na kostru do zasuvky. Viz
http://pliki.interprojekt.pl/wiki/attach/UBNT-POE-24-24W_en/ubiguiti-poe.jpg