Re: [OT] zalozni bankovni ucet

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Září 14 13:28:55 CEST 2015

Mně na dotaz, k čemu je PIN a jestli ho někdy budu potřeboval, odpověděla úřednice, že ho můžu zapomenout, protože není k ničemu.
Na další dotaz o smyslu jeho zadávání mi řekla, že oni tu nejsou od toho, aby o něčem takovém přemýšleli...
Z.

> Od: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 14.09.2015 12:25
> Předmět: Re: [OT] zalozni bankovni ucet

Mně úřednice říkala, že zatím nikdo neví, k čemu ten PIN bude dobrý, ale mám si nějaký vymyslet a zadat.

P.K.

Dne 14. září 2015 12:10 V P <vvitty01 na seznam.cz <vvitty01 na seznam.cz>> napsal(a):
Tak to se priste budu muset urednika zeptat proc ze to mam pri vyzvedavani OP (nepriplatkove verze) nastavovat PIN pro ochranu udaju v cipu :-)