Prichyceni kabelu na strechu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Září 11 22:42:22 CEST 2015

Perfktní, děkuji, to je ono. V pondělí to zkusím vytelefonovat, pokud je
někde nenajdu dříve. Teď ž aspoň vím, co hledám - cestou z práce jsem se
stavil v Hornbachu a tam mě nějak nenadchli (cenu bych přežil, ale omezený
sortiment ne). Podpěra vedení na stojatý falc s příložkou vypadá na velmi
vyhovující řešení.

Ještě jednou díky, já tušil, že to půjde bez kovoobrábění či lití betonu...

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "jurp" <jurp na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, September 11, 2015 6:31 PM
Subject: Re: Prichyceni kabelu na strechu

Pokud by nevadilo, ze to bude na to falcu zkriva, tak by sla pouzit
bezna okapovka od Tremisu:
http://www.tremis.cz/files/produkty/SOb.jpg

My jsme meli na baraku podomacku delany ekvivalent tohohle:
http://elektrika.cz/obr/08_dehn_materialy_05v.jpg
a tuhle najdete zde, strana 97 (95):
http://dehn-cz.com/pdf/katalog/kat15/Katalog%20CZ_Hromosvody_2015.pdf

A dalsi adept je podpera na falc na strane 49 (47) tamtez.
Dostupnost bude treba obtelefonovat.

JURP