zhresil som...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Září 11 21:37:22 CEST 2015

Tipujem, ze Dano jednoducho nepouziva Arduinovske kniznice. Tipuje, ze
zdroj uspechu treba hladat predovsetkym v tych hodinach co boli ako
zadanie na poslednom celostatnom Zenite. Neznizuje to jeho zasluhy, ale
treba veci povedat na rovinu.

Displej takychto rozmerom (logickych, fyzicky niekolkonasobne vacsi) sme
krmili prachsprostou '51, takze to AVR je bohapusty luxus - nehovoriac o
luxusnych budicoch, ktore Dano zrejme tiez pouzil.

wek