zhresil som...

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Září 11 19:26:31 CEST 2015

Displej pěkný.
Teď to chce tam zobrazit nějaké údaje v MV, kA a jednotkách K, a už
vidím palcové
titulky "Největší fyzikální experiment všech dob řízen Arduinem!".

Nojo, musíme tam všichni. Nejhorší je, že je to návykové. Ještě nedávno
by mě
nenapadlo o tom vůbec uvažovat, ale pak jsem potřeboval rychle spíchnout
sběr
dat z teploměrů s rozhraním 1wire. Spěchalo to, tak jsem místo psaní obsluhy
sběrnice použil Arduino a příslusnou knihovnu, a za necelých 10minut to
měřilo.

Teď potřebuju udělat nějakou drobnost, zatočit krokovým motorem a hlídat
nějaká
čidla. No a už zase přemýšlím i nad variantou, spíchnout to s Arduinem.
Děsné.

Navíc (jak píše pan wek) se tam nemusí ani používat odpory u LEDek, tak
to bude
ještě o to jednodušší.

PL