Prichyceni kabelu na strechu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Září 11 15:38:25 CEST 2015

Když jsem potřeboval něco podobného vyřešit já (než jsem to pak později
udělal pořádně a protáhl střechou), tak jsem ke stožáru připevníl silný
ocelový drát (myslím, že to byl takový, co se se dává na ploty), a k
němu pak po
cestě připáskovat ty koaxy. Koaxy měly nahoře odlehčovací smyčku, takže
celou tah nesl ten drát.
Na druhém konci jsem ho ještě podložil, takže ty koaxy neležely přímo na
střeše,
ale byly pár cm nad plechem.

PL