[OT] zalozni bankovni ucet

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Pátek Září 11 15:27:28 CEST 2015

On Fri, Sep 11, 2015 at 02:34:16PM +0200, Pavel KREJCI wrote:
> U Fio neplatim nic.
> PK

BTW, chystam se od FIO utect, protoze mi pristi rok vyprsi platnost
platebni karty a novou dostanu uz jen bezkontaktni. Muzete
nekdo doporucit levnou banku pro ucet s malymi / narazovymi "pohyby"/zustatky,
ktera umoznuje (klidne i za jednorazovy poplatek) ziskat kartu bez te
"bezkontaktni" silenosti?

P.T.