[OT] zalozni bankovni ucet

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Září 11 14:34:59 CEST 2015

Nic to nestoji, ak ich strcite do ponozky.
Inak za vedenie uctu sa neplati napr. v M-Bank

☺

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Friday, September 11, 2015 2:31 PM
To: HW-news
Subject: [OT] zalozni bankovni ucet

Přátelé,
myšlenka je taková: mít záložní účet, na kterém bude odpočívat třeba 10 000 Kč. K tomu mít kartu do bankomatu. V případě selhání primárního běžného účtu, tj. např. ztráta / zničení karty, kolaps / odstávka internetového bankovnictví apod. mám k dispozici 10 000 Kč, se kterými přežiju, než se ten primární účet opraví.
Otázka zní: u které banky si takový účet založit, aby to nestálo ani korunu (nebo co nejmíň) za provoz? Teď tak vlastně používám svůj původní účet u Erste bank CZ (= Česká spořitelna), ale stojí mě to každý měsíc 69 Kč. Jinak používám účet u Equabank, kde je vedení zdarma, ale jsou tam nějaké podmínky. Typicky je to u těchto účtů zdarma nějaký pohyb na účtě nebo nějaký počet plateb kartou apod., prostě ho aktivně používat.
p.s. nacpat si do polštáře balíček tisícovek nepovažuju za ideální řešení, totiž když by ta primární karta odešla někde na cestách, tak jsou vám peníze doma ve slamníku na dvě věci.

Pavel Kadečka.