RS-485 do hvezdy

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Středa Září 9 13:12:04 CEST 2015

To jsou identicke problemy jako s prenosem hlasu. Existuji dva pristupy:
jeden je lepsi na latenci, druhy je lepsi na rezii prenosu. Pro nizkou
latenci musite po ethernetu posilat casto mala mnozstvi dat (coz neni moc
efektivni). Pro dobrou rezii si proto pockate na vetsi balik (nebo v pripade
seriovky na cely "packet"), tim ale dorazi prvni znak az po skonceni celeho
packetu (a muze byt uz pozde, protoze protistranu prestalo bavit na to
cekat). Takze o nejakem pingu to moc neni ...

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Tomasek
Sent: Wednesday, September 09, 2015 12:58 PM
To: HW-news
Subject: Re: RS-485 do hvezdy

On Wed, Sep 09, 2015 at 10:07:01AM +0200, Pavel Poucha wrote:
> Zdravím,

> Tu situaci znám velmi konkrétně, jedná se o požární ústředny (např.
> Schrack) s výstupem RS232. Požární ústředna očekává odpověď během pár
> ms po odeslání zprávy, jinak hlásí problém. Pokud se má pro přenos
> použít Ethernet, je to třeba "ošéfovat" na straně RS232. Tento problém
> řešíme opakovaně u různých zákazníků.
>
> S pozdravem
> ing. Pavel Poucha
> jednatel
> pavel.poucha na papouch.com
> Tel. +420 777 232 485

Mne ping na 100Mbit ethernetu dava .5ms tam a zpet, takze je ten prevod
RS232 pres Ethernet jednoznacne pro danou aplikaci naprogramovan blbe.
Kdyz dam "ping -s 128" tak se hodnota pohybuje kolem .7ms. Cili problem je
jen a pouze v debilnim (nevhodnem) zpusobu prenosu RS232 pres Ethernet
(resp. pres TCP/IP).

P.T.