Jeden kotel a dva termostaty?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Září 8 14:46:57 CEST 2015

Ani tady mi ekvitermní regulace nepřijde nutná, a už vůbec ne ideální.
Nedokáže samozřejmě postihnout další faktory (svítící slunce, party
v bytě atd.).
To už je lepší řešení, které plánuje pan Anděl, že jednotlivá topení
si budou žádat o příděl tepla.
Ale i tohle se dá udělat centrálně bez žádostí. Není problém měřit
průtok systémem. Vysoký průtok - zvýším teplotu otopné vody,
nízký až žádný průtok - teplota otopné vody může jít dolů.

PL